Brăilago

Brăila, Go, restul se înţelege

RSS 2.0

O nouă reclamă care are Goul ca temă

Firma căreia i se face reclamă este una de trading,  FxPro. Reclama a fost difuzată pe rețelele Bloomberg și CNBC. FXPro, ca broker online are clienți în vreo 150 de țări, și a obținut vreo 40 de premii pentru serviciile sale. Oricum, în reclamă este precizat că 79% dintre cei care fac tranzacții cu acest provider pierd bani.

Oricum pe noi nu ne interesează tranzacțiile, ci faptul co Goul este tema reclamei.

În cele 30 de secunde evident că nu poate fi furnizată informație și despre Go, care este folosit aici doar ca suport vizual.

-Succesul necesită antrenament.

-Mizele sînt mari.

-Posibilitățile sînt infinite.

-Într-o lume unde lucrurile se schimbă cît ai clipi.

-Fiecare mutare a ta este încă un angajament.

-Înțelege regulile și întinde-te pentru mai mult.

-Stabilizează-ți încă o poziție.

-Pentru a reuși trebuie să faci lucrurile în mod diferit.

Toate acestea par luate din lumea Goului, dar evident sînt valabile și în acele jocuri financiare.

Din cele 30 de secunde cîteva sînt prim planuri ale unei partide de Go în desfășurare. Gobanul de culoare închisă, și piesele de calitate, cu siguranță au un aspect plăcut care pe lîngă ineditul unui joc necunoscut îi poate face pe cei ce nu cunosc jocul să fie interesați în a îi afla regulile.

De remarcat că poziția are un aspect realist, deci cineva în echipa care a realizat clipul, știe să și joace. Sînt curios dacă parrida este cumva vreuna celebră.

Costel


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Urmează

Abonează-te

Dacă vrei să fii anunțat pe mail cînd apare un articol nou, Abonează-te

Arhive

Categorii