Brăilago

Brăila, Go, restul se înţelege

RSS 2.0

Un exemplu de promovare

De-a lungul timpului m-a bătut cînd și cînd gîndul promovării cu grafică atractivă. Una dintre ideile care mi-au revenit frecvent este cea a semnelor de carte. Un proverb de Go. O problemă pe cealaltă față, și un desen atractiv pot provoca interes. Astfel de semne de carte distribuite gratuit prin librării, pot fi un bun mijloc de promovare. Dar cum librăriile s-au cam rărit…

O altă idee, valabilă pentru cei pasionați deja, este cea a cărților poștale cu tematică de Go. Elementul comun fiind grafica.

Tricourile cu emblema congreselor de Go sînt oferite de multe decenii la congrese sau chiar concusuri locale bine organizate.  Dar a tipări tricouri nu este la îndemîna oricui. Sau cel puțin nu era. Există acum firme specializate în personalizare, care îți pot tipări grafica dorită pe aproape orice. Rămîne doar să produci o grafică interesantă.

O inițiativă în această direcție este Stoned on Goban.

Nu știu cine sînt, pentru că la rubrica despre sînt foarte telegrafici.

În plus nici nu prea înțeleg aluzia cu stoned. Da, jucăm cu pietre de Go, dar stoned nu prea este o expresie comună în Go.

Dar grafica lor este atractivă, așa că doritorii pot apela la serviciilor lor pentru o eventuală acțiune de promovare, sau chiar doar pentru uz propriu.

Materialele sînt produse de o firmă specializată, https://www.spreadshirt.com. Numele ne sugerează că e vorba de tricouri, și da, produsele oferite sînt în principal tricouri și alte obiecte de îmbrăcăminte, dar în oferta lor există multe altele precum căni, mousepad, sau chiar afișe.

Dar evident, acesta este doar un exemplu. Graficieni talentați există și la noi, iar firme de personalizare există deasemeni.

 

 

Categories: Promovare Tags:

Costel


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii

Arhive